Pages

8 Temmuz 2010 Perşembe

gidip geliyorsam

Keyifli bir animdayım keyifli zamanlarimdayim. Tabi b
,-+azen yalnizligima alisip gittikce daha bencil oldugumu dusunuyorum. Gittikce kendi dusuncelerimin en onemlisi olduguma kendimi daha cok kaptiriyorum. Karsidakini daha az idare eder oluyorum. Gonlumun eglenmesi icin harcadigim adamlardan gittikce daha cok vicdan azabi cekiyorum..

Hayatimi gecirebilirim dedigim 4 adam tanidim hayatimda, olmicak besincisine dogru her gun biraz daha ilerliyorum.Hepsine de aşık olduğumu sanıp kendime en iyi teselli secmistim. simdiki de hayatimin eglencesi gibime geliyo animin degil. Gecmis tecrubelere dayanarak kendi kendime guclu ve mantikli olmam gerektigini savunup duruyorum ve bu sefer pesinden kosmayi birakip kafam azicik arkaya donup yoluma devam ediyim diyorum.

Bence bazen salaklasiyorum. Evdeki mukemmelliyetciligin icinde kendimi kaybediyorum ve ben mukemmelmisim gibi karsima bay mukemmelin cikmasini bekliyorum. Tolerans yok!!Zaaf yok!!Eksik yok!!

0 yorum:

Yorum Gönder