Pages

8 Temmuz 2010 Perşembe

alkol

Öyle sisede durdugu gibi durmuyor.. Yapacaklarımdan korkma efekti her yudumda damağımda bıraktığı tadla akıyor boğazımdan. Gecenlerde deli gibi icip oturdugumuz mekanda cok kayitsizca biriyle opustum, bi kac gun once tanistigim. Hic ama hic bise hissetmedim, gittikce duygusuzlasiyorum ya da biselerden anlam eksiltiyorum gibi geldi..tasalanmam gereken bise yok gibi duruyo bazen, bazen de benim icin bise ifade etmeyen bi adamla anlik eglencem icin kendime saygimi azaltiyorum, gercekte ne icin? diyorum.icimdeki vicdan muhasebesinin bi daha olmicak sonucu uzerinden cok gecmedi henuz. İradesizligimin sinirlarini da sorguluyorum, sadece eglence masumlugunda devam etseler de ne biliyim garip, yasantima ters..neyse iste o alkol sisede durdugu gibi durmuyor..

Eski sevgilimden ayrildiktan sonra bende zaten fazla olmayan degisikliklerimi de onla birakmis oldum.. Her bi sonraki iliskimde karsimdakine biraz daha sadik kaliyor olmam beni en cok sikan durumlardan biri de olabilir dusunuyorum.. Opusmenin sadece fiziksel olup sonradan bundan da oylesiye pisman duyabilecek kadar masumum sadece. Opustugum adami tanimasam da kafamda baska biri olmasa da..

ne biliyim olaylari buyutme egilimim de fazla zaten iyisi mi biraz daha sorguliyim..

0 yorum:

Yorum Gönder