Pages

19 Nisan 2010 Pazartesi

ayrıldım

Dün onun deyimiyle hayallerindeki ayrılığı ona yaşatarak ayrıldım. Şimdi bana, beni hatırlatan eşyalarını göndermek istiyomuş.Salak gibi adresimi verdim..Gönderince nolacak ki?Almamayı düşünüyorum, bilmiyorum..

Dün böyle değildi, şu an garip bi şekilde kötüyüm..Verdiğim karar için değil ama bilmiyorum, iyi hissetmiyorum..Sanırım çok erken bunu yaptığım için, hiç sevmediğim biri olmadığı için.. Yaşanacak bi şeyler göremediğim için ayrılmıştım, yaptığımdan pişman da diilim ama bişeyler fazla, kötü hissetmemem gerekiyodu.

Ne zaman düzeliceğimi bilmiyorum. Ve daha kaç defa yaşıtım insanlarla yapamadığımı kendime ispatlamam gerekicek bilmiyorum.Daha kaç kere çıkmamam gerektiğini bile bile birileriyle bişeyler yaşicam bilmiyorum. Ne zaman durulcam bilmiyorum..İnsanları harcamayı sevmiyorum..

0 yorum:

Yorum Gönder