Pages

16 Nisan 2010 Cuma

kısa kısa

Bundan bi önceki sevgilim iyi arkadaşlarından biriyle çok önceleri bi ilişkim olmasını kaldıramadı.. Bana benden şüphelendiğini söyledi ve onu aldatacağımı düşündüğünü yazdı. Hiç bir zaman sevgi kelebeği bir insan olmayarak, benimle facebook ta ilişki durumunu değiştirmek istediğini söyledi, sürekli onu öpmem gerektiğini düşündü ve iki hafta sonunda neden onu sevdiğimi söylemiyorum diye çıldırdı..Karşıma çıkan bütün erkekler çok mu aceleci, yoksa sadece ben mi biraz ağırdan gitmesi gerektiğini düşünüyorum?? Ve evet tabiki o bunları söyledikten sonra ayrılmış olduk.. Ona bu kadar çok şeyi kafasında kurması yerine onun sevgilisi olduğumun farkına varması gerektiğini söyledim.Benden emin oluncaya kadar görüşmicektik, ve hatta hiç bir zaman görüşmüyoruz deyip ondan ayrılmıştım..,
O zaman da anlamıştım, iki insan arasında arkadaş elektriği gelişmeden ilişki başlayınca benim için bir süre sonra geriye hiç birşey kalmıyor..

0 yorum:

Yorum Gönder